Az étkezés megrendelését a https://hegyvidek.e-menza.hu weboldalon lehet elvégezni. A tájékoztatót ITT olvashatják.
Az újonnan beiratkozó osztályok (általános iskola 1. és gimnázium 9.n, 9.ny osztályos) tanulói részére július elején kerülnek kiküldésre a regisztrációs kódok. Az e-mail spambe is kerülhet, kérjük, ott is nézzék. A szeptemberi ebédbefizetésre augusztus közepétől van lehetőség. A normatív kedvezményt igénylők Belovári Judit részére juttassák el a kitöltött nyilatkozatot (elérhetőség és letölthető nyilatkozat minta lejjebb).
Ötödök osztálytól fölfelé egyedi menzakártyával ebédelnek a gyerekek. Az első kártya ingyenes, a titkárságon igényelhető. Elvesztés esetén a pótkártya díja: 1.000 Ft, melyet a GESZ 12001008-00155869-00100001 számú számlájára kell befizetni. A Megjegyzés rovatba kérjük írják be a gyermek oktatási azonosító számát és hogy: pótkártya díja. A befizetésről szóló bizonylatot az iskola e-mail címére kell elküldeni, ezután tudunk pót-menzakártyát kiállítani. Amíg az átutalás zajlik, papírkártyát adunk a gyerekeknek, amivel igénybe vehetik az étkezést.
A menzakártya rendszer üzemeltetője a
Budapest XII. Kerület Hegyvidéki Önkormányzat Gazdasági Ellátó Szolgálat (GESZ)
ügyintéző: Belovári Judit
E-mail: belovari.judit@gesz12.hu
Tel: 06-1-488-7924/141 + 36 30 336 1891
A megrendelt étkezés a https://hegyvidek.e-menza.hu oldalon belépve mondható le, a tárgynapot megelőző munkanapon reggel 9 óráig.
NORMATÍV KEDVEZMÉNY NYILATKOZATA: normatív kedvezmény nyilatkozat.pdf
Diétás étkezőknek nyilatkozat: Diétás-tk.nyilatk.-az-FH-Gasztronak.pdf
Táplálékallergiás étkezőknek!
Azoknak a gyermekeknek áll módunkban biztosítani a táplálékallergiás étkezést, akik
– minden év augusztus 15-ig részünkre megküldik az aktuális ambulánslapot, illetve zárójelentést az allergiáról,
– minden év augusztus 15-ig szülői nyilatkozatban, indoklással kérik, hogy miért nem a normál étkezést igénylik ( sertéshúsmentes, vegetáriánus, stb.).
A dokumentáció ne a Magyar Államkincstár felé benyújtandó igazolás legyen, hanem a hivatalos zárójelentés, illetve ambulánslap.
A dokumentációt Belovári Judit részére kell megküldeni.
Azoknak, akik az elmúlt tanévben már regisztráltak, csupán be kell lépniük és megrendelni a szeptemberi étkezést. A rendelés során beállíthatják az automatikus hosszabbítást: ebben az esetben a tanév folyamán a menzarendszer minden hónap 15. napján automatikusan megrendeli a következő havi étkezést, majd a rendelésről tájékoztató emailt küld.
(Felhívjuk a figyelmet, hogy automatikus hosszabbítás azaz automatikus rendelés/ esetén a bankkártyás fizetés nem lehetséges.)
Mindazok, akik 2 hónapnál régebbi kifizetetlen tartozást halmoztak fel az iskolai étkezésben, addig nem tudnak rendelni, amíg ki nem egyenlítik a tartozásukat.
Gazdasági Ellátó Szolgálat (GESZ)
Panaszkezelés – étkezés minőségbiztosítása, élelmezési kérdések, reklamáció
Tájékoztatjuk Önöket, hogy étkezéssel kapcsolatos észrevételeikkel, kérdéseikkel, esetleges panaszukkal az alábbi elérhetőségeken közvetlenül is fordulhatnak a szolgáltató FH Gasztro Kft-hez, ahol munkatársuk készséggel áll szolgálatukra:
e-mail: info@fhgasztro.hu
telefon: 392-2772 (munkanapon 8.00-16.00-ig)
Fax: 392-2773